Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag en kunt u het antwoord hierop niet vinden tussen de veelgestelde vragen? Dan kunt u uw vraag stellen via dit contactformulier. Wij streven ernaar om uw mail op werkdagen binnen 24 uur te beantwoorden.

Wilt u direct contact bel dan naar het hoofdkantoor op +31 (0)30 605 730.

Algemene informatie

Wie kunnen er bestellingen plaatsen op deze website?

Wij zijn een groothandel en verkopen alleen aan retailers in Nederland en België. Elke klant dient geregistreerd zijn als bedrijf bij de Kamer van Koophandel of de Belgian Chambers.

Wat is het minimum orderbedrag voor bestellingen?

We hebben geen minimale afname, dit geeft u “onze klant” de flexibiliteit om zoveel producten af te nemen als u zelf wilt. Bestellingen onder de € 250,- hebben € 5,50 verzendkosten. Bestellingen erboven worden franco geleverd.

Beschikt Miko Products BV ook over een showroom?

Miko Products beschikt over een showroom van 55m2 welke u uitsluitend op afspraak kunt bezoeken. Om een afspraak te maken kunt u contact opnemen met ons via telefoonnummer: 030-605 70 30.

Hoe weet ik of mijn bestelling via Internet goed is verzonden?

Na het online bestellen ontvangt u direct een online kopie van uw bestelling. 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Indien u uw wachtwoord bent vergeten kunt u deze opnieuw aanvragen.

Wachtwoord opvragen

Wanneer worden mijn producten uitgeleverd?

De levertijd bedraagt 1 tot 2 werkdagen, rond evenementen zoals Kerst en Moederdag hanteren wij een levertijd van 3 tot 4 werkdagen. Wij raden u aan hier rekening mee te houden en op tijd te bestellen.

Na verzending ontvangt u een email (mits wij een email adres van u hebben) van onze verzendpartner DHL, met een Track & Trace code om uw bestelling te kunnen volgen.

Zending volgen? 

Wie is mijn vertegenwoordiger?

U kunt uw vertegenwoordiger vinden op uw laatste factuur of per e-mail navragen via verkoop@miko.nl

Ik heb een beschadigd product of een product helemaal niet ontvangen, wat kan ik hier aan doen?

Op de achterkant van uw pakbon treft u het “Breuk/Manco” formulier aan. U dient uw breuk/manco's binnen acht dagen na factuurdatum door te geven. Breuk/manco meldingen welke na acht dagen worden doorgegeven, kunnen niet worden behandeld. U kunt uw breuk/manco doorgeven via verkoop@miko.nl of telefonisch op 030-6057030.

Klant worden bij Miko Products

Ik wil graag online bestellen, hoe kan ik inloggegevens aanvragen?

Om inloggegevens voor u aan te maken dient u al klant te zijn van Miko Products. U kunt hieronder aangeven of u al klant bent of dat u nieuw bent bij Miko.

Ik ben al klant | Ik wil graag klant worden

Hoe kan ik klant worden?

Om klant te kunnen worden bij Miko Products, kunt u via het kopje "Klant worden" uw contactgegevens invullen. Deze zullen dan worden verwerkt in ons systeem.

Wenst u toch liever telefonisch contact met een medewerker over uw aanmelding?
Bel dan gerust naar 030 605 70 30.

Facturen

Welke betalingscondities zijn er?

U kunt met uw vertegenwoordiger een betalingsconditie afspreken. U hebt hierbij de keuze uit:

- 30 dagen netto;
- automatische incasso;
- rembours;
- vooruitbetaling.

Ik wil gaan betalen via automatische incasso kan dit?

Ja dat kan, u kunt dit telefonisch doorgeven aan onze financiële administratie of per email naar verkoop@miko.nl.

U krijgt van ons een Sepa formulier met gegevens welke u dient te ondertekenen en een kopie retour dient te sturen naar ons. Vervolgens kunt met dit formulier machtiging afgeven dat wij mogen incasseren. Bij een aantal banken kan dit inmiddels ook online geregeld worden. 

Ik heb een rekeningoverzicht ontvangen, wat betekent dit?

Hierop staat een overzicht van alle openstaande rekeningen. Dit kunnen ook vervallen posten zijn of een combinatie hiervan. Om blokkade van bestellingen (uitleveringen) te voorkomen, dienen vervallen posten te worden voldaan.

Ik heb een creditfactuur ontvangen, wat kan ik hier mee?

Indien u een creditfactuur heeft ontvangen, betekent dit dat u een creditfactuur op goederen hebt ontvangen. U mag dit bedrag dus verrekenen bij een nieuwe bestelling. Een creditfactuur werkt dus als een soort "besteltegoed". Miko Products BV zal dit bedrag nooit overmaken aangezien het een creditfactuur op goederen is.